Урок української мови на тему «Неозначена форма дієслова» у 4 класі розпочала у колі на килимку. Діти, взявшись за руки, передавали тепло своїх долонь один одному, усмішку та позитивний настрій.
Методом «Кубування» повторили матеріал про вивчені частини мови, а коли школярі побачили на грані куба словосполучення «неозначена форма дієслова», зробили паузу. Я прийшла на допомогу, сказавши, що ця «родзинка» дієслова якраз і буде головною героїнею уроку. Далі запросила вихованців у країну, де живуть усі частини мови. На слова дітей: «Раз, два, три, брамо, відчини», - брама не тільки не відчинилась, а на ній з'явились аж 6 замків. 6 ключиків – це 6 різних завдань, які потрібно було виконати, щоб потрапити у чарівну країну. Неможливо на уроці мови обійтись без каліграфічної хвилинки. Наступне завдання – робота в парах: створення книжечок-лепбуків різних форм. Один учень малює малюнок, інший підбирає дієслова. Працюючи в групах, діти самі підійшли до визначення, що таке неозначена форма дієслова.
Не менш цікавими були завдання у трьох різнокольорових конвертах. Діти мали можливість самі вибрати для себе завдання, а потім групами проводили їх захист. Заслуговує на увагу і завдання творчого характеру – написати твір на вільну тему. Використовуючи метод «Крісло автора», запросила учнів презентувати свої роботи.
Замки один за одним падали додолу, а щоб відкрити останній замок, необхідно було підвести підсумок уроку грою «Абетковий суп». Хтось називає будь-яку букву алфавіту, а учні з цієї букви складають підсумкове речення про урок.
Всі завдання виконано, ключі до замків підібрано і четвертокласники потрапляють у чарівну країну МОРФОЛОГІЯ.
Немає коментарів:
Дописати коментар